Roswitha Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Dit boompje stond in het midden van mijn nieuwe tuin. Ik had hem uitgegraven om te verplaatsen maar hij past eigenlijk nergens anders. Zelf vind ik hem niet heel mooi maar iemand anders misschien wel? Volgens mij is het een kardinaalshoed(/muts?) op stam, hij is 1.60 meter hoog en de kruin is 1 meter in doorsnee. Ik wil er graag 200 liter bio potgrond voor hebben en je moet hem wel even komen halen in Amsterdam. Groet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Tis wel eentje uit de familie (Euonymus) inderdaad, maar geen kardinaalsmuts, deze krijgt nl roze vruchtjes en die van jou niet (ik heb ook eenzelfde in de tuin ) http://kwekerijennederland.nl/euonymus(kardina.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Roswitha Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 8 april 2013 ahaaaaaa mysterie opgelost... ja dan is het geloof ik de euonymus fortunei - na wat googlespeuren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.