fran Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 De koude bak is ongeveer achteraan 52 cm hoog en vooraan zo'n 39 cm hoog. Is dit goed OF moet ik binnen in de bak meer grond doen om de plantjes hoger te brengen?Iemand raad ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fran Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Niemand raad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ik heb mijn koude bak dit seizoen voor het eerst in gebruik, dus ik kan het nog niet zeggen. Hoeveel aarde wil je erin doen? De mijne is denk ik aan de achterkant wat hoger in verhouding tot de voorkant, het glas staat dus schuiner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fran Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Geen idee hoeveel potgrond ik er wil in doen... nu zitten er 2 zakken van 40 liter in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts