BonTon Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Ik heb een aantal buitenkomkommerplanten en meloenplanten samen in een kasje staan. Tot mijn verbazing zie ik dat een plant vreemd is gegaan. Er groeit een meloen en een tiental cm verder op dezelfde stam een komkommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Fotootje? Ik ben benieuwd naar het antwoord. Ik weet dat het met bomen wel kan, als je een tak van een ander soort boom in een kersenboom prutst bijv. Maar of het met groenten ook kan? Dat een plant iets kapot is gegaan en een de andere daar in is gegroeid? Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
BonTon Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Vandaag maar eens mijn contactlenzen ingedaan toen ik naar de tuin ging, topic kan gesloten worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts