Eerste oogst Delen https://www.moestuinforum.nl/blogs/entry/9317-eerste-oogst/ Share on X Deel op Facebook Deel op LinkedIn Delen op Pinterest Meer opties om te delen... Volgers Eerste oogst van het jaar deze courgette van 20cm. Meteen een heerlijke caprese mee gemaakt. 4 uren geleden4 u aangepast door xmaartje
rorror Moderators Geplaatst: 4 uren geleden4 u Meer informatie van deze gebruiker Mooie courgette plant! Geniet van het lekkere gerecht.
Rookie Leden Geplaatst: 4 uren geleden4 u Meer informatie van deze gebruiker Dat ziet er lekker uit!Wat zit er allemaal in?Behalve de courgette dan...
xmaartje Leden Geplaatst: 2 uren geleden2 u Meer informatie van deze gebruiker 1 uur geleden, Rookie zei:Dat ziet er lekker uit!Wat zit er allemaal in?Behalve de courgette dan...Het gerecht is gemaakt met 1 courgette, 2 tomaten verder heb ik 1,5 mozzarella gebruikt. Afgetopt met een beetje pesto en heb zelf nog wat kipstukjes toegevoegd. Heb het gerecht uiteindelijk nog in de oven gedaan om het licht te grillen, hoeft niet perse.
Aanbevolen reacties