appelsientje 60 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Wij hebben een bloemenzaak en natuurlijk gooien wij de oude bloemen en planten weg kan ik die dan composteren in de bak?De rozen doe ik zo ie zo niet vanwege de dorens en de planten zonder aarde.En natuurlijk niet te veel in één keer. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Persoonlijk zou ik het niet doen en doe ik het niet nee. Van voor de snij gekweekte bloemen is bekend dat het chemische bommen zijn. Staan echt bol van de groeihormonen en allerlei zooi die de bloemkleur onder controle brengen. whatever.Niet dat ik dat allemaal precies weet. Maar het is toch wel algemeen bekend dat bv snij-tulpen of rozen of lelies, vooral buiten het seizoen ( maar ook meestal binnen het seizoen ) eigenlijk in de chemische afvalbak zouden moeten. Wat niemand doet, maar dat is een ander verhaal. Zou echt moeten. Niet dat ik dat bedenk. Nee. De branche zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts