Geplaatst: 28 maart 201114 j Wij hebben een landje net buiten het dorp. Het is een nog grotere wildernis dan onze tuin maar dat geeft niet. Ik was er vandaag weer even en toen stond er midden tussen al die chaos iets ontzettend te bloeien. Ik heb echt nauwelijks verstand van (fruit)bomen maar weet iemand wat hier staat. Het is echt vol in bloei eind Maart dus en de bijen waren er al druk mee . Is dit een vrucht of is dit gewoon een of andere doorn (meidoorn, sleedoorn, vuurdoorn)? 20 juni 201213 j aangepast door Gast VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 29 maart 201114 j Dat zou een kers [Prunus avium] of een Sleedoorn [zwarte doorn] kunnen zijn. Zitten er stekels aan?
Geplaatst: 29 maart 201114 j Auteur @Rick, weet ik niet. helemaal niet op gelet maar als ik binnenkort weer ga dan zal ik de boom goed bekijken. VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.