Geplaatst: 8 juli8 Jul @@dahli ik wok het met heel veel knoflook(pasta). Dan doe ik er bouillon bij voor mijn Chinese white sauce en dan wat maizena losgeroerd met water erbij. Glanzend wokken en klaar. Duurt maar paar minuten. De bouillon maken is meer werk. Ik vind dat goddelijk en ga bij de gedachte alleen al kwijlen. Volgende week wanneer de kinderen er niet zijn en ik zonder geklaag dat hemelse eten mag binnen horken. Delen met de man mag, maar heel eerlijk; liever niet. [emoji18] ik kijk er oprecht naar uit.
Geplaatst: 8 juli8 Jul Klinkt heeeeel erg lekker @Mellie ! Ga ik ook eens doen bij de volgende oogst. Ik bak fijn gesnipperde sjalot, veel schijfjes knoflook en veel rode peper in grove stukken in de wok snel op met wat trassi en een heel klein beetje suiker. Daarna de grof gesneden kangkung erbij. Eerst de stelen, een minuut later het blad. Tenslotte klein scheutje goeie light soyasaus. 5 minuten totaal 😁. Snijden is hier het meeste werk. Met wat oestersaus i.p.v. soy is ook heerlijk. 8 juli8 Jul aangepast door Dahli
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.