familymen Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Graag had ik jullie advies eventjes ingewonnen, ik ben van plan om scahduwdoek te bestellen voor mijn serre maar nu zie ik dat er zoveel verschillende doeken zijn: - Donkergroen schaduwdoek dat 40% van het licht tegenhoudt. - Wit schaduwdoek dat slechts 15% van het licht tegenhoudt - Wit schaduwdoek dat 60% van het licht tegenhoudt..... Heu, je hoort me al afkomen zeker welke zou ik het best nemen. De kas staat zo goed als de hele dag in de zon (als ze schijnt ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 lk gebruik Temperzon dit jaar.Dat is een witte vloeistof die je op je ramen kan spuiten/verven.Vind ik veel gemakkelijker dan schaduwdoeken. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik gebruik het groene schaduwdoek, dat houdt voldoende (maar niet te veel) licht en warmte tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts