Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Hoi Ik heb een galiameloen gekocht bij de ah. nu is deze helaas al op. Nu vraag ik me af of ik de pitten van deze meloen kan bewaren om ze weer te kunnen poten. Zo ja hoe doe ik dat en vanaf wanneer kan ik de zaadjes zaaien. En zullen er in zo'n meloen wel goede zaadjes zitten.Groetjes jessica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Hallo Jessica, De zaadjes zullen het wel doen maar het is de vraag of ze een lekkere meloen opleveren. Als het goed is staat in de volgende topics wat informatie: meloen-zaadjes-uit-de-meloen-zaaien-t2119.htmlmeloenzaad-uit-supermarktmeloen-t8789.html Maar heb je de ruimte, probeer het dan eens zou ik zeggen Persoonlijk zou ik zaadjes kopen van een zaadvast ras (voor als je toch zaden wilt oogsten) of een hybride. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts