Magda Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Hi there, vandaag heb ik me geregistreerd hier en ja hoor, ook hier een beginnende moestuinierster! Wij hebben een huis gekocht met een flink stuk grond en na onze ervaringen met de vierkante-meter-moestuin verlangen we steeds meer naar een échte moestuin! De hoeveelheid werk hield ons nog een beetje tegen, maar nu hebben we met vrienden afgesproken dat we de moestuin gezamenlijk gaan aanleggen en onderhouden, super leuk én nog praktisch om zo het werk wat te verdelen. Als echte beginners hebben we nogal wat tips en adviezen nodig, dus ik verwacht hier regelmatig rond te snuffelen. Groetjes, Magda Quote
beertjerinke Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 welkom en veel lees en leer plezier Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
HuubvG Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Welkom, veel plezier hier op 't forum en thuis in de échte moestuin! Quote
Stan Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
Jorieke123 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
kiekenboerinneke Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Hi! Alvast een succesvol seizoen toegewenst! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.