Geplaatst: 8 maart 201411 j Behalve dat het natuurlijk wilg is dient het ook als mulch? Mulchen met houtsnippers.Hier in Frankrijk zijn ze er gek op..ze noem het BRF (Bois Raméale Fragmenté). In onze dorpstuin hadden we drie vergelijk-tuinen..een met BRF. Mijn conclusie: niet te dik doen. De pompoenen groeiden er geweldig op..en super voor op de paden. Maar de kleinere planten misschien eerst laten groeien voordat je er een dikke laag bij gooit. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 april 201411 j hoelang kan ik dat wilgwater bewaren?bedoel in een fles ter later gebruik...... kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 6 april 201411 j Auteur Het Hormoonwater wel maanden (in het donker bewaren) en de Thee van de bast en blad liefst binnen 2 maanden gebruiken. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 6 april 201411 j Ow, wat leuk om te weten, daar ga ik ook wat mee doen.Maakt het eigenlijk nog uit of de takken in blad staan, als je ze wortels laat groeien? En nog ter illustratie van die enorme groeikracht:Deze plantte ik 4 jaar geleden als tak in de tuin:
Geplaatst: 6 april 201411 j dan weet je nu waarom die zo gegroeid is! kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 6 april 201411 j Ja, en dat je deze dingen ermee kunt doen is wel heel leuk, dat maakt het weer minder erg om hem in toom te moeten gaan houden.Een klus wordt het wel straks, gelukkig een buur met een elektrische zaag.
Geplaatst: 6 april 201411 j Auteur Ik zal ook de vorige vraag even naar het start topic zetten. Je kan idd gewoon takken die al in blad staan gebruiken. En je kan er dan wat blad vanaf halen maar dat hoeft niet behalve dat wat je in de vaas steekt daar wil je n.l. wortelgroei. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.