bart Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Voor degenen die het nog niet kennen, wilde ik eens 'de tuinen van weldadigheid' in Veenhuizen (Drenthe) onder de aandacht brengen. Wij zijn hier vorig jaar eens op bezoek gegaan en dat was erg de moeite waard. Deze tuinen staan in het teken van de zogenaamde 'vergeten groenten', vele tientallen aparte soorten/rassen worden hier geteeld op volledig ecologische wijze. Als ik het goed heb kan je vanaf juni t/m september de tuinen bezoeken voor een paar euro. Zie de site voor meer informatie: http://www.detuinenvanweldadigheid.nl/ Quote
joke81 Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 ziet er echt leuk uit, jammergenoeg voor ons 4uur rijden! Quote
chaotik Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Poe, 4 ur rijden is idd erg lang. Wij komen uit Zwolle en zelfs vanaf daar is het een rot eind rijden... Et ligt dan ook echt in the midle of nowhere... maar zeker erg de moeite waard! Dus mocht je ooit es toevallig in de buurt zijn, zou ik zeker gaan! Quote
harmony Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Dank voor de tip, ik woon in Drenthe, dus voor mij de moeite waard! Quote
Koert Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Je had me bijna overgehaald om toch met m'n vriendin,dochter en schoonouders mee op vakantie naar Drenthe te gaan Bart....helaas gaan zij al begin Mei, dus blijf ik wel lekker op mijn eigen tuintje Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Jammer dat het zo ver weg is.. voor moestuinverenigingen hebben ze een gratis arrangement, met rondleiding. Daarna ga je er 1,5 uur aan het werk Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bettyboop49 Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Ook voor mij te ver weg.......maar misschien ga ik ooit nog is een weekendje of week die kant uit om tuinen te bezoeken ......dus ik zet hem in mijn favorieten. Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.