Geplaatst: 15 mei 201114 j Gaat goed zo Borsalino, staan er prachtig bij! Ik krijg helemaal zin om volgend jaar ook mijn twee blauwe tonnen met aardbeien te vullen. De tonnen heb ik dus al, nu nog 100 aardbeienplantjes VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 15 mei 201114 j Ziet er geweldig uit in die ton! Hoe kom je aan zo'n ton als je niet een nieuwe wilt kopen? (was ik even naar benieuwd) Good things come in small packages
Geplaatst: 15 mei 201114 j Auteur Ziet er geweldig uit in die ton! Hoe kom je aan zo'n ton als je niet een nieuwe wilt kopen? (was ik even naar benieuwd) Was ook geen nieuwe, is een gebruikte gekocht via internet, was zo goed als nieuw.
Geplaatst: 15 mei 201114 j Ik neem aan dat dat gebruikte prijzen zijn. Dat valt dan nog mee voor zo'n grote ton. Good things come in small packages
Geplaatst: 15 mei 201114 j Auteur Ik heb 20€ betaald met deksel voor een van 210 liter.15€ zonder deksel met afgezaaagde bovenkant.
Geplaatst: 16 mei 201114 j Ze doen het goed Borsalino. Zien er echt goed uit. Mooi reclameplaatje voor aardbeienplanten. Succes verder.
Geplaatst: 16 mei 201114 j Auteur Ze doen het goed Borsalino. Zien er echt goed uit. Mooi reclameplaatje voor aardbeienplanten. Succes verder. Komen ook van de beste vriendelijkste kweker van de Lage Landen he Erwin?
Geplaatst: 19 mei 201114 j Ik zal dit weekend ook foto`s maken van mijn plantjes.Heb al veel bloemetjes moeten weghalen. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 19 mei 201114 j Auteur Ik zal dit weekend ook foto`s maken van mijn plantjes.Heb al veel bloemetjes moeten weghalen. Heb jij er ook staan in een ton of dergelijke?
Geplaatst: 20 mei 201114 j Neen ik heb planten van hem gekocht en in mijn gewone ruggen voor aardbeien gezet in mijn moestuin topic staan denk ik foto`s.Heb ze ook onder de rode bessen gezet.Groeien goed hoor. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 20 mei 201114 j Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. En vooral: hoeveel aardbeien (ofwel kg's) verwacht je daar vanaf te halen? Good things come in small packages
Geplaatst: 20 mei 201114 j Volgens mij is die regenton van B. een soort wachtbed voor volgend jaar... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 20 mei 201114 j hoeveel plantjes staan er nu in die ton borsalino? Zie eerste post van dit topic Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 20 mei 201114 j Auteur Er staan er meer in dan ik er wilde in zetten, er zaten meer plantjes in per pakje, denk een 65 stuks. Helly, verwacht weet ik niet, maar ik weeg altijd alles en gaat in Excell bestandje, zo weet ik achteraf alles over mijn plantdatums en oogsten. Jasmin dat heb je zeer juist gedacht, ofwel kan je gedachten lezen of ken je mij al een beetje
Geplaatst: 25 mei 201114 j Auteur Vanaf vandaag verwijder ik geen bloemtrosjes meer.Ze mogen hun gang gaan.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Vandaag zag ik dat de bloemtrossen en uitlopers eraan komen, dat belooft.
Geplaatst: 27 mei 201114 j die uitlopers kunnen niet wortelen in de grond.hoe doe je dat dan? of knip je die gewoon weg?
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur die uitlopers kunnen niet wortelen in de grond.hoe doe je dat dan? of knip je die gewoon weg? Dat moet ik nog uitdokteren.Denk ze in een potje te zetten en deze op de 1 of andere manier met iets in zo een gat vast te haken ofzo.
Geplaatst: 28 mei 201114 j Auteur Ga het allebei proberen gok liever op 2 paarden dan op 1 mank Dus potje vasthaken-maken aan de ton en uitloper erin laten wortelen.Eerste stek als die groot genoeg is afknippen en in potje steken. Het gaat nu razendsnel, overal bloemstelen en uitlopers die tevoorschijn komen.
Geplaatst: 28 mei 201114 j bij mijn aardbeien is er nog maar 1 echte uitloper.en ze maken allemaal al aardbeien.echt heelveel.
Geplaatst: 28 mei 201114 j Auteur bij mijn aardbeien is er nog maar 1 echte uitloper.en ze maken allemaal al aardbeien.echt heelveel. Maar welk ras is het, Mrak is een hangaarbei dus die maakt daardoor uitlopers.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.