Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Moestuin Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieuw, zowel op het forum als met tuinieren

Featured Replies

Hallo allemaal!

Dit jaar begin ik (eindelijk) met mijn moestuintje! Al een paar jaar denk ik eraan te willen beginnen, maar er kwam elke keer weer wat tussen. Nu is alles in huis verbouwd, is ons tweede kindje geboren en is de buitenboel netjes op orde - tijd voor het moestuintje!

Omdat we een betrekkelijk kleine tuin hebben wil ik gaan moestuinen in potten en manden. Ook wil ik het zo biologisch/ecologisch mogelijk aanpakken. We zijn geen Zonnatura familie, maar gezond en dan het liefst biologisch eten vinden we wel belangrijk. Ook ben ik ervan overtuigd dat het voorzien in je eigen groentes en fruit niet alleen gezond en wellicht goedkoper is, maar ook heel leuk! En hoe leerzaam en gezellig is het om samen met mijn kindjes zaadjes te planten en daar na veel water en geduld een plantje uit te zien groeien?!

Omdat ik heb gelezen dat jullie dol zijn op foto's, hierbij de foto van mijn moestuin !

Groetjes!!!

moestuin46361395406551.jpg

Welkom en voor straks vast een mooie oogst.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

"Natura non nisi parendo vincitur "

Welkom !

Succes. Zoek zeker ook even uit welke groenten niet bij elkaar passen voor je ze samen in een bak/pot zet