Ga naar inhoud

Vragen geruilde / gekregen zaken MTFD april 2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuk. Kende ik absoluut niet ( rot eenjarigen namen ) Mooi. Wie er ooit es zaad heeft ? Ik hou me aanbevolen.

Geplaatst:

Ik laat de uitgebloeide bloemen zitten, dus met een beetje geluk wordt dat een boel zaad voor volgend voorjaar Dit is trouwens de variant Fiesta del Sol,voor de volledigheid.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Van wie had ik die gele snijbonen de afgelopen mtfd gekregen? De planten kwamen verschrikkelijk laat op gang, maar plots heb ik nu veel snijbonen hangen..én! eindelijk een snijboon die niet draderig is..zelfs als hij te laat geoogst is en al groot en de zaden al aan zetten..heerlijk zachte smaak..de naam iets van Wonder van Venetië? Heerlijk...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Van wie had ik die gele snijbonen de afgelopen mtfd gekregen? De planten kwamen verschrikkelijk laat op gang, maar plots heb ik nu veel snijbonen hangen..én! eindelijk een snijboon die niet draderig is..zelfs als hij te laat geoogst is en al groot en de zaden al aan zetten..heerlijk zachte smaak..de naam iets van Wonder van Venetië? Heerlijk...

Van mij

Verrassing hè? Ik heb ze nu een paar jaar en zelfs mijn vader wil ze en dat wil wat zeggen

Ik heb de normale groene snijbonen, die zijn vroeg. Daarna komen de gele en ik heb ook nog een rode variant die daar nog weer iets achteraan komt, laatste kleuren wel groen na het koken.

Zijn de gele bij jou ook zo hoog geworden?

Geplaatst:

Ik vroeg dat omdat ik veel verschillende bonen heb dit jaar..ik twijfel of ik wel het zaad van deze bonen zal nemen. Ik heb nu nog twee boonrassen die bloemen geven, de Limaboon en deze. Wie weet ruil ik in het voorjaar wat met je

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
De zaden die jij hebt gekregen waren de laatste uit mijn gekochte zaakje zaad, dit jaar hoop ik de eerste eigen zaden over te houden voor komend moestuinseizoen.

Hoe heet het ras??

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Even een foto van de Brugmansia die ik van Indy gekregen had. Hij staat er vandaag op z'n mooist bij. Was prachtig dit jaar. Mijn dank nogmaals.

DSCN619334441412446367.JPG

En dan de van Jet gekregen Ananassalie. En hij bloeit nu inderdaad ( plant is ong. 1m hoog en breed )

2014-10-04-1094381412446445.49

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...