Mariekeenfrance Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 hallo, ik heb een citroenplant met veel kleine citroentjes, echter ze worden oranje. ik twijfelde of het misschien mandarijntjes waren. Maar de smaak is zuur. kom ik laatst in een tuincentrum zie daar een citroen plant staan met diezelfde kleine oranje vruchten. Wie weet er meer over te vertellen?groetjes. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
geertlaurent Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 ‘Meyer lemon - California USA’ Citrus × meyeri, the Meyer lemon, is a citrus fruit native to China thought to be a cross between a true lemon and either a mandarin or common orange. Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 Bedankt voor de antwoorden. Een Kumquat is het zeker niet, dan zal het idd die Meyer lemmon zijn..... ook grappig.tot schrijfs. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Frank Houweling Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Meyer lemon inderdaad. Heb hem hier ook; leuk plantje en goed te houden in Nederland. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Mariekeenfrance Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 En wat doe je met de vruchtjes? Gewoon als citroen gebruiken? Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.