Posted April 25, 201411 yr hallo, ik heb een citroenplant met veel kleine citroentjes, echter ze worden oranje. ik twijfelde of het misschien mandarijntjes waren. Maar de smaak is zuur. kom ik laatst in een tuincentrum zie daar een citroen plant staan met diezelfde kleine oranje vruchten. Wie weet er meer over te vertellen?groetjes. Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
April 25, 201411 yr ‘Meyer lemon - California USA’ Citrus × meyeri, the Meyer lemon, is a citrus fruit native to China thought to be a cross between a true lemon and either a mandarin or common orange.
April 26, 201411 yr Author Bedankt voor de antwoorden. Een Kumquat is het zeker niet, dan zal het idd die Meyer lemmon zijn..... ook grappig.tot schrijfs. Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
April 26, 201411 yr Meyer lemon inderdaad. Heb hem hier ook; leuk plantje en goed te houden in Nederland. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
April 27, 201411 yr Author En wat doe je met de vruchtjes? Gewoon als citroen gebruiken? Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.