Ga naar inhoud

Dit is toch andijvie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik heb tijden terug een keer wat zaadjes van andijvie gezaaid maar is dit nu 1 van die andijvie die enorm is doorgeschoten. Wat kan ik hier nog mee.

375462_0_82_dsc02978.jpg

Geplaatst:

Ik zou hem gewoon oogsten en opeten

Even proeven, als de bladeren wat stug zijn dan zou ik er ouderwetse gestoofde andijvie van maken en anders een lekker stampotje rauwe andijvie.

Geplaatst:

ja oké maar wat heb ik aan 1 plant. denk weinig of niet. Dan kan ik de andijvie beter laten bloeien en zaden eruit winnen.

Geplaatst:

Oh ok, misschien lijkt hij op de foto groter dan hij is, ik denk dat het voor mijn tweepersoonshuishouden wel voldoende zou zijn, en anders zou ik er voor een stampotje gewoon nog wat andere dingen doorgooien (fijngesneden preitje of bosui of een gesnipperde ui, of wat rucola of zo).

Maar zaad winnen kan natuurlijk ook.

Persoonlijk zou ik hem oogsten omdat ik niet zoveel ruimte heb, zodat ik weer iets kan zaaien of poten op deze plek.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...