dennislp Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Tijdens het tuinieren viel het me op dat twee duiven er flink op los pikken in de vlierbes, hoor continu gekraak en gepik. Wat zijn ze aan het eten? Ik kan geen nest oid ontdekken. Eten ze luizen ofzo? Kan op google niks vinden, kom dan vooral info tegen over het bestrijden van duiven. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Bit Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Bloemknoppen , of zelfs de bloemen zelf, en daarna de zaadbeginsels en later de bessen. Duiven zijn gek met vlier. Quote
weknow Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Mensen maken ook drankjes met vlierbloemen. Misschien wel afgekeken van de duiven. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
RobO Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 ...andere mensen eten duif met gefrituurde vlier... Quote
Riverdale27 Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Van vlierbloesem kan je allerlei lekkere dingen maken. Zie deze video: http://www.vier.be/demoestuin/videos/tempura-van-vlierbloesem/173899 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.