natalievn Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Hallo iedereen.Ik heb een probleempje met mijn frambozen.Telkens ik ze pluk blijft het wit dat normaal aan de struik blijft hangen achter in mijn framboos. Nu weet ik echt niet wat ik verkeerd doe. Ze zijn zeker rijp om te plukken.Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Het kan ook een loganbes of taybes zijn. Kruisingen met bramen, en daar blijft het wit in zitten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bee Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Inderdaad, toch nog wat langer laten hangen, je mag echt weinig of geen weerstand voelen. Als je het gevoel hebt een beetje te moeten trekken : stoppen en een dagje wachten... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Blijft het kroontje wel aan de plant? Of trek je die ook mee als de vruchten echt rijp zijn? Zie hier voor een foto van loganbessen: (en het wit wat er in zit) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
natalievn Geplaatst: 16 juni 2014 Auteur Geplaatst: 16 juni 2014 Jorieke 123 het kroontje komt inderdaad soms ook meeik denk dat het inderdaad loganbessen zijnBedankt voor de info. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.