lorre Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Ze zitten er in, nu nog 18 dagen wachten en hopen dat alles goed loopt. 45 kwarteleitjes. Quote Ist vandage ni tis vo morge
Loraine Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Leuk! Welk ras?Blijf je op deze temp.? Of gaat die aan het einde naar boven?Zelfde met de vochtigheid na hoeveel dagen doe je die omhoog?Hoe fok je de kuikens op wanneer ze uitgekomen zijn?Hoe gaat het uitkomen in de rcom?Is dit je eerste keer? Sorry voor al die vragen ben erg benieuwd Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
lorre Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Geplaatst: 1 juli 2014 Zijn japanse kwartels (voor in de oven). Het is ook de eerste keer. Temp en vochtigheid blijft 16 dagen staan. Dan schakel ik het automatisch keren uit voor de laatste 2 dagen. En ga de luchtvochtigheid omhoog tot 70 of meer. Dan zouden er na 18 dagen vol moeten zitten met kuikens. Quote Ist vandage ni tis vo morge
spike Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 ziet er professioneel uit!! Draait de machine ook de eieren ? Laat even weten of het gelukt is en of je nog tegen problemen bent op gelopen. bij voorbaat dank Quote
Loraine Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik ben ook erg benieuwd ondertussen zouden ze er al moeten zijn toch? Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jane Doe Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Mooie compacte broedmachine, en hoeveel kwartel kuikens zijn het geworden? Quote
lorre Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2014 Een beetje uit het oog verloren, er zijn er 29 uitgekomen van de 45 eitjes. Van de 16 achterblijvers waren er 8 bevrucht en 8 niet. Dus in feite 29 kwartels van 37 bevruchte eitjes. Niet slecht. En ze waren niet slecht voor de eten ook. Ondertussen begonnen aan mijn 6 broed met de machine. Een foktoom Poule de Bresse en Mechelse Koekoek zitten voor volgend voorjaar ook uit te laten broeden. Quote Ist vandage ni tis vo morge
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.