Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat klopt ja! Iets met een parasolvoet, stok en doek geloof ik. Zodat je niet zo gekluisterd bent bij je kratjes of als kip zonder kop rondloopt op zoek naar iedereen met wie je wilt ruilen Misschien iets van een aftekenlijst neerleggen?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik denk dat we met twee flinke stokken (bijv. van mijn kampeertarp, die zijn demontabel ), een scheerlijn en tekstdoek ( laken oid?) eraan toch een eind komen. Zal scheerlijnen en haringen meenemen om dat goed vast te zetten.

Toch nog kamperen! Jeej

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik heb nog wat stukken oude gordijnen liggen. Daar kan ik evt. wel wat van fabrieken.

Denk dat we dan sowieso wel een herkenbaar kraampje bouwen, al zal t niet de schoonheidsprijs winnen. Moet alleen een keertje checken of zo'n constructie met scheerlijnen wil blijven staan bij windkracht Zelhem. Niet dat we die palen op ons hoofd krijgen

Geplaatst:

Al de zaailingen komen van goudreinetten, maar aangezien er ook andere appelrassen in de buurt staan zou het kunnen dat ze gekruist zijn. Geen garanties dus. Zal er eentje voor je zoeken tussen de appeltjes Gembermunt zal ik voor je op water zetten.

Geplaatst:

Wie o wie heeft in de aanbieding:

Paprika King of the North, Sweet Banana en/of Sweet Cherry. Ik zoek paprika's die het goed doen in potten in de buitenlucht (uiteraard op een warme, zonnige plek). Andere suggesties zijn ook zeer welkom!

Ik update vandaag mijn aanbod, want ik heb mijn zadendoos eens kritisch onder de loep genomen. To be continued dus!

Geplaatst:

Extra aanbod:

Physalis peruviana (dwerg ananaskers)

Ananaskers Sun Fruit

Tamarilla (boomtomaat)

Tomatillo paars

Tomaat Marmande

Tomaat Golden Sunrise

Tomaat Kumato

Tomaat Money Maker

Spruitkool Long Island improved

Raap `Goldball`

Palmkool zaailingen (over van mijn kiemtest, nu ong. 10-15 cm lange bladeren)

Galiameloen Sankt Laurent

Borago (komkommerkruid) zaden

Venkel Fino

Wilde rucola zaad

Winterprei Bleu d´hiver

Rudbeckia triloba zaad

Digitalis grandiflora

rode weegbree

Chinese aster Harz

Kogelamarant

Afrikaantje Mars

Kooltjevuur

Geplaatst:

Die muizenmeloentjes had ik van Diana Stek (mooiemoestuin.nl), waar Monika ze vandaan had weet ik niet. Kogelamarant en D. grandiflora zet ik erbij voor je.

Geplaatst:

Mogen wij van jou?

Tamarilla (boomtomaat)

Tomaat Marmande

Tomaat Golden Sunrise

Spruitkool Long Island improved

Palmkool zaailingen (over van mijn kiemtest, nu ong. 10-15 cm lange bladeren)

Winterprei Bleu d´hiver

rode weegbree

Kogelamarant

Link van aangepaste lijst staan in mijn onderschrift.

Geplaatst:

Kibas: Heb je PB gehad, maar blijkbaar vergeten aan te passen. Ik leg wat Tamarillo opzij voor je! Ik zal eens neuzen voor winterharde pollenvrije eetbare struiken in en rond de tuin voor je

Jane Doe: Ik zet het erbij voor jullie!

Geplaatst:

Op dat extra lijstje zie ik 2 dingen, waarvoor ik belangstelling heb, Suus

Digitalis-zaad & Physalis peruviana. Mag dat?

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Op een stervende naaimachine nog even een spandoek in elkaar geflansd (van vitrage, dus minder windvangerij ). Iedereen die met Angela en mij wil ruilen weet ons straks makkelijk te vinden. Zelhem, we komen eraan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...