Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Maken jullie er ook een? Ik verwacht dat Jane Doe en Loraine veelgezochte personen zullen zijn komende MTFD Ik voel nu wel wat crea-bea druk, oh jee ...

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Nee we gaan onopvallend, onze lijst valt al meer dan genoeg op. Het wordt wel spannend 1 en dan welke of 2 auto's.

Geplaatst:

Hehe, jullie zijn zo voorbereid, dat ik even dacht dat ik me van maand vergist had

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb gewoon niet zo heul veul te doen nu mijn vakantie is afgelast

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Aks je nog zaad over hebt van je tomatillo/ tamarillo of een van je tomaatjes - graag een heeeeele lekkere of een raar uitziende-, dan graag.

Mogelijk staat er op mijn lijstje nog iets leuks voor jou?

Eline

Geplaatst:
  • Auteur

Eline, ik heb al wat wensen bij je ingediend - als reactie op je topic

Ik zal wat rare tomaten voor je klaarleggen. Tigerella en Black Cherry raar genoeg?

Geplaatst:

Suus mag ik een paar zaadjes van de Penny black als je ze hebt?

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, prima. Hou ik voor je apart

Geplaatst:

Ik ben geïnteresseerd in Citroenmelisse. Uit zaad krijg ik het niet voor elkaar.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal wat stengels voor je in water zetten, Ken.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Suus die Japanse wijnbes die je me een tijd terug hebt gevraagd heeft wortel geschoten, ik heb hem voor je in een pot gezet.

Geplaatst:
  • Auteur

Mooi! Ik heb nog wat stekken in mijn ruillijst staan, maar ik speel liever op safe in geval er een stek niet aan wil slaan. Wat ik volgend jaar over heb, kan ik altijd nog uit de tuin graven

• 3 weeks later...
Geplaatst:
Eline, ik heb al wat wensen bij je ingediend - als reactie op je topic

Ik zal wat rare tomaten voor je klaarleggen. Tigerella en Black Cherry raar genoeg?

Tigerella heb ik zelf al

Als die black cherry geen chocolate cherry is, dan gaar.

Heb je toevallig nog wat van de tamarillo en/ tomatillo?

Geplaatst:

Suus, kan nergens jouw wensenlijst -meer- vinden, geen pb en niet bij mijn lijstje.

Wat kan ik meenemen voor je?

Geplaatst:
  • Auteur

Mijn knoflookbestelling is binnen. Ik heb nog wel een paar teentjes beschikbaar voor wie eens wil proberen van de volgende soorten:

morado, purple glazer, lotus, german extra hardy.

Edit: alweer op (voordat ik zelf geen pootgoed overhou )

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

Ook besteld (en wat veel voor mij alleen:) Tuinboon Aguadulce. Heb ong. 20 gram beschikbaar voor de liefhebber.

Geplaatst:

Suus heb je mijn pb over de tuinboon Red Epicure gelezen?

Geplaatst:
  • Auteur

Jazeker! Wil graag beide soorten gaan proberen. Die Red Epicure is een soort die je zaait in het voorjaar, toch?

Geplaatst:

Vraag even voor de zekerheid, geen reactie ontvangen vandaar.

Geplaatst:

Ik heb in mijn zadendoos nog aubergine zaad gevonden die breng ik wel voor je mee ik plant ze zelf toch niet.

Geplaatst:
  • Auteur

Fijn, dankjewel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic