Gast Bietje Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 (aangepast) ** UPDATE!! **Wensenlijst: - Ananassalie, (stekje is overleden ... Snif! )- Mandarijnsalie- Meloensalie- Perziksalie- Cassissalie- Appelmunt besteld!! - Ananasmunt (ik heb 'm zelf schijnbaar, en hij ruikt er ook naar, maar ik zou ook wel eens die van 'n ander willen proberen om te kijken of ie ook anders smaakt.. en er uit ziet, want ik heb een hele groene, maar ik zie ook dat ze er moeten zijn met een witte rand op 't blad.) - Aardbeimunt (helaas is het stekje overleden.. )- grapefruit munt- Rode munt - Sinaasappelmunt- Eucalyptus - Vleesetende plantjes.. Mijn eigen kruiden / zadenlijst: (Nederlandse namen, niet de Latijnse) Basilicum - gewoonBasilicum - kaneelBasilicum - limonette (citroen)Basilicum - JapanseBasilicum - grootbladige, tja... boompje? Bieslook - gewoon (gekocht & zelf gewonnen zaden) Bosaardbei Citroenmelisse DragonDropplant Hartgespan Kamille - echte Kamille - RoomseKomijn Lavas / maggikruidLavendel - echte (gekochte en zelf gewonnen zaden)Lavendel - vlinder / kuif Munt - ananasmunt (alleen plantje) (met groen blad, zonder witte rand..)Munt - banaanmunt (nu ook zaadjes!! )Munt - hertsmuntMunt - Marokkaanse munt (alleen plantje)Munt - Koreaanse munt (meer dropachtig)Munt - kruizemuntMunt - pepermunt Munt - biologische pepermunt Paprika - geel (biologisch)Paprika - oranje (biologisch)Paprika - rood (biologisch)Paprika - punt geel (biologisch)Paprika - punt rood (biologisch) Paprika - pigment geel / oranje (biologisch)Paprika - pigment rood / geel (biologisch) Rode peper Peterselie - platte Radijs - gewoonRadijs - gigante Rucola - (gekocht en zelf gewonnen zaden) Salie - gewone Tomaat - Chocolade cherry (biologische zaden)Tomaat - gele cherry Tomaat - rode cherryTomaat - gewone (biologische zaden) Tijm - gewone En verder heb ik nog een klein aantal bloemetjes zaden: - Afrikaantje - klein gelig/oranjeachtig- Afrikaantje - oranje - Afrikaantje - klein oranje / rood- Afrikaantje - reuze oranje- Afrikaantje - reuze echt geel - Viooltjes - Zonnebloem- Goudsbloem 18 september 2014 aangepast door Bietje Quote
Jane Doe Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 Heb je de keukenkruiden zaden binnen?Willen wel graag Kamille Roomse en afrikaanjes.Muntsoorten die wij hebben staan in onzeruillijst, link onderschrift. Quote
geedee Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 Kom je ook naar de MTFdag 28 september aanstaande, Bietje?? zie moestuinforum-dag-f73.html Dan kun je makkelijk ruilen en daar staan ook al onze ruillijsten Quote
Gast Bietje Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Op 28 September ga ik heerlijk op vakantie. @jane doe, ik doe je een pb ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.