Waaslander Geplaatst: 14 oktober 2014 Geplaatst: 14 oktober 2014 Ik weet niet of het echt relevant is, maar tijdens her allerheiligen verlof ben ik op vakantie. Op zich niet erg, maar dan zal het doorsturen wel enkele dagen langer duren moest de enveloppe mijn richting uitgaan. Hier ook 1ste weekend (25-26) weg en dan geen auto door herstelling hagelschade voor die week Quote
dirk71 Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Is er een idee wanneer we van start gaan? Quote
geertlaurent Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2014 Van zodra de Nederlandse zaden binnen zijn kan ik het opstarten Quote
geertlaurent Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 Ik ben nog aan het wachten op 1 donatie (de andere zijn binnen) en dan gaan we van start. Daar Bpost het voor elkaar gekregen heeft 1 van de donatie enveloppen kwijt te spelen lijkt het rondbrengen of het track en trace zenden mij echt wel een goede optie Quote
Waaslander Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Ja b-post en klant vriendelijk dat ze daar zijn ? Zo ondertussen een 2 jaar geleden eens proberen te bellen voor een klacht naar plaatselijk kantoor . Gaat gewoon niet je moet naar Brussel bellen het is net of plaatselijke kantoren geen telefoon heeft . En probleem lag (en ligt )plaatselijk verkeerde post en verdwenen post de donderdag . Vaste postbode werkt den zaterdag voor de kranten en is de donderdag thuis . Ik had brieven in de bus zitten nummer was juist alleen straat verkeerd en er na zie ik mijn buurvrouw iets in de bus steken . Als ik ging kijken bleken het mijn maaltijd cheques te zijn (die nu niet meer worden opgestuurd) toch snel mooi bedrag en omslagen voor wie er krijgt (kreeg) van ver te herkennen . Quote
Mari Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Kan ik ook nog meedoen met de zadenenveloppe?Super dat er nu ook eentje in België rondgaat Quote
geertlaurent Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Geplaatst: 28 november 2014 Geen enkel probleem Mari, we gaan in december starten dus je bent nog op tijd Quote
bartp Geplaatst: 6 december 2014 Geplaatst: 6 december 2014 Ik wil ook wel meedoen als dat nog kan? Quote
geertlaurent Geplaatst: 15 december 2014 Auteur Geplaatst: 15 december 2014 Ik ga voorlopig niet meer wachten op de enveloppe (met donatie zaden) die nog onderweg is maar de opstart nu al doen, de andere zaden kunnen we later nog toevoegen. Ik maak in de loop van deze week/ ten laatste volgende week de enveloppe klaar en stuur deze door naar Aalterse Willy. Vanaf daar kan de enveloppe dan rondgebracht/opgehaaldof doorgezonden worden. Quote
Mari Geplaatst: 26 december 2014 Geplaatst: 26 december 2014 Joepie Het duurt nog wel even voor het mijn toer is, maar heb mijn zaadjes al maar klaar gelegd Benieuwd wat er allemaal gaat inzitten Quote
geertlaurent Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Geplaatst: 27 december 2014 Maandag gaat het pakketje de post op Quote
Ktrijn Geplaatst: 5 januari 2015 Geplaatst: 5 januari 2015 Ik ben hier al serieus aan het twijfelen geweest omdat ik zo weinig plaats heb, maar ik wil toch ook meedoen uit nieuwsgierigheid... Als dat nog kan? Ik heb wel wat om erin te steken. Quote
geertlaurent Geplaatst: 5 januari 2015 Auteur Geplaatst: 5 januari 2015 Kan zeker nog hoor Als alles goed is zou de enveloppe nu bij Willy moeten zijn? Quote
dirk71 Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Aan dit tempo komt het denk ik nooit goed. Tussen maandag 29 december en 6 januari liggen al 8 dagen. Ik sta voorlopig nr 9 op de lijst.Dus als het wat meezit heb ik tegen 8 maart het pakketje en ik ben nog niet de laatste. Spijtig Quote
Waaslander Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Aan dit tempo komt het denk ik nooit goed. Tussen maandag 29 december en 6 januari liggen al 8 dagen. Ik sta voorlopig nr 9 op de lijst.Dus als het wat meezit heb ik tegen 8 maart het pakketje en ik ben nog niet de laatste. Spijtig Ik denk dat beter de volgende keer als referentie neemt van duur . 8 Dagen -4 dagen verloren door het eindejaar ? Ja op nieuwjaar zullen ze wel niet gewerkt hebben 31 en 2 niet mindere bezetting en dan nog een weekend ? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Deze morgen had ik een PB van geertlaurant dat de enveloppe verstuurd was.Heb speciaal op de postbode gewacht vooraleer naar de Ardennen te komen, de enveloppe was er nog niet? Ik heb de man gevraagd om, indien nodig, de enveloppe bij de buurvrouw af te geven, blijkbaar mogen ze dat niet doen. Maar de buurvrouw gaat elke dag de bus leegmaken heeft ze beloofd.Ik hoop dat ik de enveloppe maandag terug op de post heb of als iemand wil of kan langskomen????? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Geplaatst: 6 januari 2015 Op zich is dat dan van 29-30 de 1ste werkdag, 30-31 de 2de werkdag, 31-02 de 3de werkdag, 02-05 de 4de werkdag, 05-06 de 5de werkdag... je zou toch denken dat dat er op 3 dagen moet zijn? Ik hoop maar dat ze hem al niet kwijt geraakt zijn Wat ik wel kan doen is, als de donatie waar we op zaten te wachten (en waardoor het allemaal wat langer duurde dan voorzien) alsnog binnenkomt deze naar bijvoorbeeld de laatste in de lijst sturen en die de omgekeerde weg laten doen? Dan heeft iedereen tijdig iets. Ik zal de Nederlandse weldoeners nog is aan de tand voelen Quote
aalterse-willy Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Die enveloppe, kan die gewoon in een brievenbus? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Geplaatst: 6 januari 2015 Ja hoor. Is een pakketje/doos van B post die net op de uiterste maten gemaakt is om te frankeren als enveloppe en in een bus past. Van zodra de zending van Jane Doe binnen is kan ik enveloppe 2 ook opstarten die dan in de omgekeerde richting zal gaan Hopelijk kunnen we zo wel iedereen op tijd laten ruilen. Moet je wel 2 keer een enveloppe doorsturen natuurlijk. .. Quote
dirk71 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Het was niet persoonlijk bedoeld. Enkel en vaststelling. Het zou misschien leuk zijn wanneer iedereen laat weten waar de enveloppe zich ergens bevindt. Ik denk dat ik niet de enige ben met jeukende vinger in deze periode van het jaar. Moest ik mij niet kunnen bedwingen stond de woonkamer al helemaal vol. Quote
geertlaurent Geplaatst: 8 januari 2015 Auteur Geplaatst: 8 januari 2015 Geen probleem Dirk, was ook niet verkeerd begrepen hoor Maar ik zorg dus voor een 2de enveloppe van zodra de andere zaden binnen zijn. Quote
Mari Geplaatst: 9 januari 2015 Geplaatst: 9 januari 2015 Geert ik kan je eventueel ook nog wel wat zaden toesturen in afwachting van die tweede envelop. Doet iedereen trouwens nog mee met de zadenenvelop? Misschien is het wel interessant om even een berichtje achter te laten wie nog meedoet... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.