Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenveloppe Belgie


Aanbevolen berichten

Het pakje is onderweg naar Lovebug. Ik heb wel wat problemen gehad om het verstuurd te krijgen hier in Lokeren bij de Post. Het pakketje was te groot voor BPost mini pakketje te zijn en kon dus niet met track en trace gedaan worden want dan moest het in een kleiner formaat van hun gestoken worden. Aangezien de enveloppe al bomvol zit, ging het daar niet allemaal in. Ze hebben me toen gezegd dat ik het beter gewoon kan verzenden, dus zo heb ik het nu gedaan. Ze beweerden trouwens dat de vorige verzenders ook geen track en trace hadden aangezien die codes er niet op stonden en er gewone postzegels opgeplakt waren wat niet kan bij track en trace.

Kun je laten weten wanneer het aangekomen is Lovebug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enveloppe is vandaag bij mij toegekomen. Stampvol, maar heb toch men best gedaan om er nog wat bij te krijgen. Het is de eerste keer dat ik meedoe aan zo een enveloppe en ben blij verrast door de grote diversiteit die er inzit, leuk

 

Morgen gaat hij terug op de post richting Bartp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk doe ik nog mee.

 

Deze morgen heeft de postbode één pakje bezorgd, getekende zending. Ik zal het dit weekend eens in detail bekijken want nu moet ik werken.

de enveloppe zat barstens vol.

 

edit . dus die ik van Dirk kreeg moet naar Bart en die ik nog moet krijgen van Bart gaat naar Dirk, juist he?

 

Perk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perkfect Ik ging er wel van uit dat je nog mee zou doen, maar het zou jammer zijn als het niet zo was en er 2 enveloppen gelijktijdig uit rotatie gingen. Dan heeft nu iedereen die mee deed al een zending gekregen zitten we mooi op de helft. Ben wel erg nieuwsgierig naar wat er nu allemaal inzit want uiteindelijk moet ik nog het langst wachten op mijn* 2 enveloppen

 

Inderdaad Perk, enveloppe van Dirk naar Bart en de andere van Bart naar Dirk.

 

 

* uiteraard wordt de overschot hergebruikt voor volgende projecten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga wel erg snel de laatste 14 dagen en zeker niet zoals gevreesd

Aan dit tempo komt het denk ik nooit goed.

 

Tussen maandag 29 december en 6 januari liggen al 8 dagen. Ik sta voorlopig nr 9 op de lijst.

Dus als het wat meezit heb ik tegen 8 maart het pakketje en ik ben nog niet de laatste.

 

Spijtig

Hoe het er nu uitziet moet het zeker lukken een maand vroeger dan gevreesd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...