koenpoging Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 (aangepast) Weet niet goed waar ik dit kwijt geraak, maar denk hier het best : heb een lange tuin en om de haverklap moet ik terug naar de garage omdat ik het een of ander niet heb meegebracht...beetje gesurft maar geen deftige , betaalbare oplossing gevonden.De mensen bij HUBO waren behulpzaam en met de hulp van de creatieve vrouw is dit het resultaat : alles bij de hand: klein gereedschap , zaadjes, drank ps : systeem zijn twee bakken op elkaar en apart afneembaar Wou toch even dank u wel zeggen aan haar via dit medium! 19 september 2014 aangepast door Gast Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Jane Doe Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 Wat een luxe, mooi handig. Veel tuinplezier met je nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.