Geplaatst: 21 juni21 Jun Bijzonder @Dahli dat het blad wel goed is. Die van mij is het blad slecht als ik geen goede radijsjes heb.Ook nu heb ik dat. Ik bescherm ze een poos met kapje of vlies, maar als dat weg is worden ze toch gepakt door beestjes.
Geplaatst: 11 juli11 Jul Hallo allemaal,Heb midden mei de zaadjes voor de Radijsjes gepootvond t loof wel erg groot worden, heb ze vandaag eruit gehaald maar er zaten hele kleineRadijsjes aan, niet noemenswaardig hoe kan dit?Gr. Jos
Geplaatst: Zaterdag om 18:215 d Radijs schiet snel door met het warme weer, waardoor het loof hoger wordt en kleine bollen maakt.Ook mag radijs om die reden niet bemest worden.Lees hier meer: #radijs Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: Zaterdag om 19:075 d Lol, dat wist ik niet. Had net in een verdwaald hoekje van de kas wat radijsjes gezaaid. Geen goed idee dus met deze temperaturen! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Maandag om 10:074 d @jos380se ik heb je vraag even samengevoegd met dit topic over radijsjes. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Maandag om 19:123 d Ooh foutje. Ik zaai meestal ook het hele jaar door radijzen. Eigenlijk nooit echt problemen mee gehad.
Geplaatst: Maandag om 20:483 d Hallo Gitta,Ja bij mij niet, had er groot loof op staan met hele kleine Radijsjes.Zal morgen es kijken en nieuwe inzaaien, moet toch lukken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.