appelvrouw Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Een goede vriendin begint een moestuin in haar balkonserre..een moestuin in bakken. Ik wil haar graag een boek geven over dit onderwerp..welk boek kunnen jullie me aanraden? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jenneke Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Ik heb het boek "Een kleine groentetuin in potten en bakken" van Nelly en Pierre Tourmente in België bij de Standaard boekhandel gekocht, maar Bol heeft het bijvoorbeeld ook http://www.bol.com/nl/p/een-kleine-groentetuin-in-potten-en-bakken/9200000010220514/# Ik vind het een heel goed boek met goede uitleg en leuke ideeën. Ik heb het gekocht toen ik wilde beginnen met groente telen kijk het nog steeds regelmatig in. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 november 2014 Auteur Geplaatst: 10 november 2014 Dat lijkt me inderdaad een leuk boek voor haar..dank je wel Jenneke! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
minie Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 ik wou hetzelfde boek aanraden. ik zie dat het al genoemd is. Aanrader dus. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.