Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou met de kinderen graag een "regenboog-paprika-pot" willen maken. We hebben al gele Marconi, paarse Marconi, zoete rode punt en oranje punt paprika's. En ook gele, oranje en rode blokpaprikas en 2 grote potten waar de gewone paprika's vorig jaar al super in gingen.

Maar geen witte of bruine (geen punt of blok) paprika's. Kan er iemand een 5 tal zaadjes missen? Mag ook meer zijn maar met 5 zijn we al in de wolken. Ik weet dat wit en bruin niet in de regenboog horen maar andere kleuren paprika zijn er niet toch?

Alvast bedankt, ruilen of betaling van zendkosten zijn uiteraard geen probleem.

Geplaatst:

Je hebt ook soorten die van zichzelf al bijna een regenboog aan kleuren produceren...

Chinese Five Colour bijvoorbeeld... Maar dat zijn dan wel weer pepertjes...

Geplaatst:

Ik heb nog 3 zaadjes van de white bell, ik had er 5 en daarvan 2 gezaaid en die zijn allebei uitgekomen. Dus ik denk wel dat de kiemkracht goed zit. ik moet binnenkort envelop 1 naar jou sturen, als je ze wilt steek ik ze daar in?

Geplaatst:

Ik zal ze bij de envelop doen! Pas wel op voor onthoofdingen gan de zaailingen als het zaadje er niet goed afkomt, ik heb nog maar 1 van mijn 2 plantjes over...

Geplaatst:

Ik heb wel chocoladepaprikazaden voor je. IK heb ze van mijn eigen paprika geoogst, dus het is niet 100% zeker dat het ook cocoladepaprika wordt.persoonlijk durf ik het wel aan .

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Geen probleem hoor appelvrouw. Ik ben zelf ook een eigen zaden oogster, bij paprika is de kans op kruisbestuiving zeer klein, toch? Dus daar heb ik weinig problemen mee. Ik zal je een pb sturen om verder af te spreken.

Als er nog iemand witte paprika's heeft dan hoef ik Ktrijn haar voorraad niet geheel te plunderen

Geplaatst:

Haha, dat maakt niet uit hoor, Geertlaurent! Ik ga die 3 zaadjes niet meer zaaien, want ik heb toch maar plaats voor 1 plant per soort. En dan oogst ik daar wel zaad van voor volgend jaar. Ik ga er vanuit dat mijn plantje het wel zal overleven. En anders zaai ik wel iets anders.

Geplaatst:

Als je interesse heb kan ik je ook mini bell chocolade bezorgen . Ga ze toch niet allen zaaien of de 3 kleuren chocolade rood en geel . Laat maar iets weten

Nog een plant waar ze alle kleuren opstaan "Bolivian rainbow" wel hete duvels

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...