appelvrouw Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Geplaatst: 19 april 2015 Er staat Valeriaan met mijn naam erbij maar ik geloof niet dat ik daar om heb gevraagd?? Misschien iemand anders?Je krijgt van mij nog wel flessen en emmers O, wie was het dan, misschien Simke, ik weet nl wel dat ik het eventueel op het KHG weekend wilde gaan zoeken of de valeriaan al boven was... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Geplaatst: 19 april 2015 Geplaatst: 19 april 2015 dat onsterfelijkeidskruid klinkt goed, zeg, heb je een plantje over voor mij?En de bronzen venkel zou ik heel leuk vinden. je verzoeknummers heb ik niet, maar heb wel al wat andere dingen geplaatst, natuurlijk weer op een foute plek mijn conceptaanbod staat op mtfd-zaterdag-2-mei-2015-wie-zijn-erbij-t16189-80.htmlmisschien staat er wat voor je bij? Quote
Kim Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Hoihoi! Zou je toevallig nog een citroenmellisseplantje over hebben voor me? Zou ik heel blij van worden! Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Geplaatst: 20 april 2015 Bouwvrouwe is goed. Wat is doe schotse krulboerenkool voor een kool? Ik kan er niet over vinden. Enne koeienoog en persicaria, zijn dan plantjes of zaad? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Geplaatst: 20 april 2015 Kim: is ok Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Geplaatst: 20 april 2015 Zojuist begonnen met de frambozenjam die ik als ruilmiddel heb voor sommigen. Ik heb eens gekeken wat ik heb ik de vriezer en vond nog enkele gemengde bakken met gele en zwarte frambozen, verder frambozen gemengd met tayberry, frambozen met een enkele aardbei en frambozen gemengd met blauwe bessen. 70% framboos schat ik. Volgens mij wordt het een heerlijk jammetje! Ik heb dit niet overlegd, maar gebruik geleisuiker speciaal..halfzoete jam dus.De tayberry`s zie je hier in het midden. Het staat nu zachtjes op en de geuren komen los...mmmm Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Dat kan niet anders of dat word een mooi/ lekker jammetje, Jet! Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Bij de Baker Creek Heiloom seeds in de Steets heb ik o.a. enkele pompoensoorten gekocht. Van de meeste heb ik maar 10 zaden, maar van de Sweet Meat kan ik 5 x 4 zaden ruilen. Appelvrouw, wat is íe mooooooooi! Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Bouwvrouwe is goed. Wat is doe schotse krulboerenkool voor een kool? Ik kan er niet over vinden. Enne koeienoog en persicaria, zijn dan plantjes of zaad? englese naam van de kool is dwarf blue scotch curly cale groeit in 55 dagen, is al heel lang in teelt in Nederland ( historische groentenlijst die de WUR in stand houdt) de bloemen zijn stekken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Geplaatst: 20 april 2015 Ok, die wil ik wel en ook de persicaria en koeienoog.Krijg jij van mij wat sweet meat zaden. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 kijk, dat is nou eens handelen; ik vraag om onsterfelijkheid en wat krijg ik: ZOET VLEES Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 Wie heeft er komkommerplanten over? Als ruilmateriaal kan ik wat van mijn overtollige tomatenplanten inzetten..zodra ik weer buiten ben kan ik wel even kijken welke..iig een wapsipinion en een Topaz or Huan U Tomato Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Old Rose Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Hoi Jet Ik zal kijken of de komkommer volgende week groot genoeg is om mee te nemen...helaas is de habanero peper voor jou zoo slecht gegaan. van 4 keer zaaien ( a 12 zaadjes) zijn er welgeteld 2 ieni minie plantjes opgekomen die nauwelijks wat doen. Ik ga ze toch proberen verder op te kweken in de kas en ik beloof je dat als ze dit jaar toch besluiten groot te worden , ik je zaad zal toesturen, oke?Op de een of andere manier zijn mijn peper planten dit jaar me niet gegunt Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 Maak je maar niet druk om die habanero`s hoor...kan gebeuren.Met een komkommer zou ik erg blij zijn...zijn er nog meer mensen die al komkommer gezaaid hebben? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 Trouwens..ik kan die hele ruil niet vinden. . Wat zou ik jou geven ipv de habanero.s? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Old Rose Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 bolletjes egyptische ui Kijkmaar of dat nog lukt, zou je me heel blij mee maken Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
prettig gestoord Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Ik heb wel een extra komkommer voor je, ras moneta voor gewone buitenteelt van lange komkommers. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Geplaatst: 25 april 2015 Heel graag PG!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Geplaatst: 25 april 2015 OR: ik schep wel een egyptische ui voor je uit, maar toch gek: ik zoek me suf maar kan onze ruil niet vinden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Old Rose Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Ik heb ook even nodig gehad om het te vinden, maar had het destijds op een post-it geschreven en in de agenda gelegt zodat ik het niet kon vergeten Het staat in de rubriek " wat heb je vandaag gezaait" @ Appelvrouw....ik kan wel een chocolate plantje ( of 2) meenemen naar de MFD. Of zaad ervan..wat je wilt Mijn zoon eet graag heet en scherp ,maar zelfs voor hem waren deze pepertjes te heftig ( hij noemt ze pepers from Hell ) Mischien kun jij voor mij dan een bolletje van de egyptische ui meenemen? Leuk!Egyptische ui heb ik sowieso voor je hoor... Alvast enorm bedankt Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
appelvrouw Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Geplaatst: 25 april 2015 Haha Rose..daarom kon ik het niet vinden. Simke wil jij valeriaan? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Geplaatst: 26 april 2015 Old Rose: ik heb 3 Egyptische uien samen in een potje gestopt voor je.Yuras je krijgt 3 zaailingen van de peche de vigne in een potje..ik kreeg ze allemaal mooi uit de pot. Voor Jorieke zitten er twee in een pot.De andere zijn voor Angela, Indy, Jasmin en Henk. Iemand vergeten? Henk: wil je liever mirabel dan pruim? Nog last minute deals te ruilen: 1 x stekelige Chayote nog niet uitgelopen..(begint net te wijken)2 x Peche de Vigne zaailing opgepot.2 x valeriaan..1 pot met drie stekken treurwilg Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Mag ik van jou een peche de vigne zaailing? Kijk nog even bij mijn aanbod of ik je met nog wat anders dan de komkommers kan verblijden Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Yuras Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Yuras je krijgt 3 zaailingen van de peche de vigne in een potje..ik kreeg ze allemaal mooi uit de pot.Super! Voor mij een is genoeg, als nog iemand wilt dat.... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.