mulch Geplaatst: 5 februari 2015 Share Geplaatst: 5 februari 2015 Hai,Mijn perzikenboom heeft ieder jaar de krulziekte. Iemand tips om te voorkomen/behandelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 5 februari 2015 Share Geplaatst: 5 februari 2015 Daar is een topic over, zie : perzikboom-afdekken-krulziekte-t11138-60.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mulch Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 5 februari 2015 O dank je! Ik ga eens lezen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FruitLent Geplaatst: 8 februari 2015 Share Geplaatst: 8 februari 2015 Hai,Mijn perzikenboom heeft ieder jaar de krulziekte. Iemand tips om te voorkomen/behandelen? Ja, dat kun je vinden op de navolgende pagina: http://www.fruitlent.nl/perzik.htmlErgens halverwege de pagina staat een link waar je dat kunt nalezen. Het is nu overigens de tijd ! De knoppen zijn al aan het schuiven. Marcel Joosten. Quote FruitLent: Exclusieve vruchtentuin op de rand van de stad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.