muisje Geplaatst: 21 februari 2015 Share Geplaatst: 21 februari 2015 Hallo allemaal! K ben muisje en ben 20 jaar uit zuid holland. Sinds een paar jaar ben ik bezig met tuinieren en heb dit jaar in mijn rigen achtertuintje iets van 4x2 m aan grond voor een moestuintje en ik hoop hier veel te leren. Zelfs ben ik al bezig met de voorkweek van pepers. Xxx Muisje Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 22 februari 2015 Share Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 22 februari 2015 Share Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom muisje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 22 februari 2015 Share Geplaatst: 22 februari 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Sils Geplaatst: 22 februari 2015 Share Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 22 februari 2015 Share Geplaatst: 22 februari 2015 Ah nog een peper fan erbij Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wokfish Geplaatst: 22 februari 2015 Share Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 24 februari 2015 Share Geplaatst: 24 februari 2015 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.