Joyce12 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Hallo, Per ongeluk heb ik 3 tomatenzakjes in mn vest laten zitten en zijn dus meegewassen. Ze beginnen te kiemen. Kan het kwaad om deze te zaaien? Quote
piggy Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Lijkt mij niet als ze tenminste goed schoon zijn! Quote
Jane Doe Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Gewoon zaaien, wat heb je te verliezen? Beschermlaagje tegen het kiemen is gewassen Quote
bio-fee Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Hahahaha LOL wie weet heb je nu wel het succesrecept voor het zaaien van tomaten gevonden! Quote
Itoero Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 als ze tenminste goed schoon zijn! Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Joyce12 Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Geplaatst: 5 maart 2015 zal eens kijken wat eruit komt....had het liever niet want heb al meer planten laten kiemen dan ik op de planning heb. Misschien anderen ermee blij maken! Quote
RobO Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 hoef je straks je tomaatjes ook niet meer te wassen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.