Posted March 10, 201510 yr Hoi, ik ben ook aangestoken door het AH moestuintjes virus. Vorig jaar heb ik voor het eerst geprobeerd een moestuin te maken, alleen de sla lukte een beetje en de cherry tomaatjes. Al gauw kwamen er rupsjes. Helaas. Toch de moed niet opgegeven. Ik merk dat er al wat plantjes uitkomen in de kweekpotjes. Wanneer moet ik verspenen? Moet elk plantje in een aparte bloempot?
March 10, 201510 yr Welkom!  Verspenen wanneer de eerste echte blaadjes er zijn. Best allemaal in een aparte pot Zoek even met de zoekfunctie naar de groenten die je gezaaid hebt, zo kom je vast veel nuttige informatie tegen. De site http://www.mooiemoestuin.nl is ook top!
March 10, 201510 yr Welkom en met Google Aangepast zoeken in de rechter-bovenhoek van de site kan je topics vinden. Type daar maar verspenen in en dan krijg je dit : search/gsearch_body.html?q=verspenen. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl