RemcoE Geplaatst: 13 maart 2015 Share Geplaatst: 13 maart 2015 Beste, Ik heb vorig jaar een druif gekocht en niet goed nagedacht over het ontwerp van mijn tuin.Nu wil ik een strook van mijn gras afsteken en afzetten met palisade van beton en een klein stukje ophogen om daar wat groente en fruit te plaatsen. Maar op die plek staat ook de druif. Iets zegt mij dat ik niet zomaar de grond rondom de druif met 10cm kan verhogen. Wat kan ik nu het beste doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 15 maart 2015 Share Geplaatst: 15 maart 2015 als er een entplaats is mag die niet onder de grond komen want anders gaat de ent zijn eigen gangkun je er geen verdiepte bak van maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Menno Geplaatst: 15 maart 2015 Share Geplaatst: 15 maart 2015 10cm is aan de hoge kant. Maar een volwassen druif kan veel hebben hoor,.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dries_86 Geplaatst: 15 maart 2015 Share Geplaatst: 15 maart 2015 gewoon zo breed mogelijk mooi in een cirkel rondom de druivelaar steken met de spade daarna optillen en grond eronder toevoegen. Zou zou ik het althans doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 maart 2015 Share Geplaatst: 16 maart 2015 maar een druif wortelt vrij diep, misschien nu al, dus ik zou m niet optillen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RemcoE Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 16 maart 2015 Over een paar weken staat hij een jaar. Dan zou de druif 3 jaar zijn denk ik. Ik zat te denken aan zo'n plastic band om de druif en daar omheen verhogen. Zou dat een idee zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.