buitenvogel Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 hoi allemaal, Nadat ik al een aantal maanden meelees was het tijd om ook een profiel aan te maken ! Ik heb nu sinds het tweede jaar een moestuin. Vroeger kweekte ik wel wat bij mijn ouders en ik heb ook altijd gezien hoe zij het deden. We hebben ook een grote serre waar ik van alles kweek!En naast de moestuin ben ik ook zot van bessen en fruit. We hebben dan ook overal bessenstruiken staan in plaats van sierstruiken ! En laagstamfruit en 2 hele oude kersenbomen.Naast de moestuin proberen we van vlees ook heel zelfvoorzienend te zijn. We kweken zelf kippen, fazant op. Vorig jaar ook gans, eend en schaap en konijnen. En volgende maand gaan we 1/3 hooglander van vriend zijn ouders versnijden. Daarvoor ben ik nog op zoek naar ideeën om het vlees te verwerken. Verder experimenteer ik ook heel wat in de keuken, zelf brood maken, yoghurt, platte kaas, veel taarten (wat moet je anders doen met al die eieren ) zo dat was het zo een beetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts