Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was net bij de Lidl en zag daar zaailinten met zaden speciaal tegen slakken staan.

Heeft iemand daar ervaring mee??

Ik heb maar een zakje meegenomen want je weet toch maar nooit of het helpt, zoniet heb ik wat mooie bloemen tussen m'n groenten staan..

Geplaatst:

Heb eerder het idee dat de slakken juist naar die bloemen gelokt worden die uit de zaailingen opkomen. Zodat ze niet naar je slaplantjes gaan?

Want de Afrikaantjes bijvoorbeeld, die ook op dat lint zitten, zijn bij onze slakken enorm geliefd, net als de Goudsbloem...

Geplaatst:

Ik vermoed dat het werkt zoals Oost-Indische kers? Daar zijn bladluizen gek op, maar de bedoeling is niet om ze naar uw tuin te lokken maar om ze vol te proppen met dingen die ze mogen eten (ipv sla) en ze makkelijker te kunnen vangen/verwijderen. Volgens mij zal dit slakkenmengels ook zoiets zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...