Esthe76r Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Misschien wel even handig om mede te delen. Mijn zoon word om een uur opgehaald door mijn ex vechtgenoot. Ik ben dus niet vroeg op de mtfd. Hoop er zo snel mogelijk te zijn.. Quote
balkontuinder Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Om drie uur is het vast ook nog gezellig! Quote
aalterse-willy Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Maar tegen dan hebben er al een paar een pintje op hoor! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Proost Willy, niet alles opdrinken bewaar nog wat voor de avond Quote
aalterse-willy Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Proost Willy, niet alles opdrinken bewaar nog wat voor de avond s'Avonds drinken we wijn hé Jane Doe, ge weet wel:Bier na wijn is venijnWijn na bier geeft plezier.En ge moet ook weten;gapen en gieten, is de kunst van het drinken, hahahaaaaa Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Ah zo zit dat, ken wijn van Joodse geloof maar drink zelf helemaal geen alcohol Denk wel aan de verschillende regels van alcohol en auto besturen per land Quote
aalterse-willy Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Mijn privé chauffeuse is mee hé. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Dat is de beste oplossing, kan anders heel erg duur worden En veiligheid gaat voor, heel verstandig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.