Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Op zoek naar muntsoorten

Recommended Posts

Beste Mede Forum bezoekers,

Ik ben op zoek naar een aantal soorten munt.

Weet toevallig iemand waar ik ze online kan bestellen of heft iemand ze zelf thuis staan en kan ik tegen een vergoeding een takje of worteltje krijgen.

Appelmunt

Grapefruitmunt

sinaasappelmunt

Alvast bedankt.

Gardening is cheaper than therapy.....and you get tomatoes

oh dacht dat je op zoek was naar andere soorten (dus mensen moeten suggesties geven).

Ja ben ook op zoek naar verschillende soorten munt.

Alleen de enige munt die ik wel heb nu is marokkaanse munt .

Maar evengoed bedankt voor de tip en de moeite.

Dankje voor de site's.

• 3 weeks later...

Ik ben zelf een grote fan van chocolademunt, de blaadjes hiervan zijn wat donkerder en gladder dan die van bijvoorbeeld Marokkaanse munt. Ik vind het heerlijk in bijvoorbeeld de thee. (http://www.kookenkruid.nl/kruiden/munt/) voor meer info.

Ik vond hier een webshop waar ze plantjes verkopen: http://www.moestuinwebshop.nl/index.php?p=8&cat=834

Rij je wel eens rond door nederland ? Weet niet of je die moeite wil doen, maar je mag van al mijn soorten een deel krijgen, incl wortel enz. heb ruim 20 soorten.

ik heb ook een verzameling aan muntsoorten:

Marokkaanse munt, appelmunt, chocolademunt, appelsienmunt, bananenmunt, aardbeimunt, zwarte pepermunt, watermunt.

ze smaken allemaal naar munt, maar elke soort smaakt ietsje anders.

Rij je wel eens rond door nederland ? Weet niet of je die moeite wil doen, maar je mag van al mijn soorten een deel krijgen, incl wortel enz. heb ruim 20 soorten.

Is het ook mogelijk om daar wat van op te sturen Bit? Uiteraard tegen vergoeding van onkosten of mogelijke ruil met zaden?!

Klinkt een beetje bot wellicht, maar opsturen doe ik ( nu ) niet nee. Gewoon de tijd enz. ontbreekt me. Van de zomer nog een keer vragen ? Ergens heb ik vast wel een keer vakantie...

• 3 weeks later...

Beste Frank,

Ik zie dat je in Limburg woont, in Weert. Ik woon zelf ''iets" Noordelijker, maar we hebben één ding gemeen: we wonen allebei dicht bij Duitsland. Ik duik voor mijn moestuinverslaving met regelmaat de grens over naar Vähning in Haren, Niedersachsen. Simpel omdat het enorm groot is und viel billiger. Daar hebben ze 15 soorten munt te koop tot zelfs de meest exotische zoals Thaise en Australische munt. Wellicht dat er bij jou vlak over de grens ook een groot gartencenter zit.