Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goh, je kan het nog altijd apart kopen hé

In mijn geval leek het mij beter om dit wel te doen. Zeker met de aardbeien die weelderig zullen groeien.

Ik denk dat het niet zou eenvoudig zou zijn om 81 vakjes water te geven met een gieter.

Geplaatst:

Toch wel veel geld inderdaad, maar dat is ieder zijn eigen keuze.

Wat ik me afvraag; ben je niet te snel met ophangen?

Als ik het zo bekijk; dan zijn het allemaal losse modules waar drie planten in kunnen.

Persoonlijk had ik dan bij het ophangen van een module deze al gelijk gevuld met grond.

Als je dat moet doen terwijl hij al gestapeld hangt, lijkt me het vrij moeilijk om bij te komen en wordt het een kliederboel, of mis ik iets?

En ga je nu planten halen bij een aardbeienplantenkweker, of bij een tuincentrum?

De planten die ik verleden jaar heb gehaald bij het tuincentrum zijn wat magertjes in vergelijking met die ik dit jaar bij een kweker heb besteld.

Ik haal ze in ieder geval niet meer bij een tuincentrum vandaan.

Geplaatst:

Ik heb ze opgehangen omdat ik overal moest markeren waar het moest geboord en geschroefd worden.

Je kan de bakken van de muur halen zonder te moeten schroeven ofzo. Gewoon door de bakken op de juiste manier (met wat kracht) te kantelen en te schuiven.

Morgenvroeg haal ik ze van de muur en gaat de potgrond mix erin. In de namiddag ga ik plantjes halen bij een aardbeien kweker. Daarna planten en de bakken opnieuw aan de muur hangen.

Geplaatst:

Ziet er wel leuk en mooi uit.

Hangt ook wat van de situatie af of ik het ervoor zou geven. Zelf heb ik bijvoorbeeld ook een dure regenton (350 Euro) maar aangezien ik die regenton altijd zie in mijn klein tuintje en vanaf mijn terras, ben ik best tevreden met de keuze. Sommige mensen kopen een duur kunstwerk of een dure waterpartij of een dure olijfboom,... als eyecatcher in de tuin , zo'n minigarden kan dit evengoed zijn in mijn ogen en geeft je daarenboven nog een oogst.

Geplaatst:

Ik heb even het forum door gelezen en als je geen pallets hebt of geld voor een duur systeem raad ik je pvc buis aan. Ik probeer dat nu voor de eerste keer en mijn plantjes lijken er vooralsnog goed in te doen (beginnen al goed blad te krijgen).

Hier is een foto die ik eerder ergens op het forum plaatste (zal nog x update foto maken maar dan kun je kijken of t wat voor je is).

image41711432019226.jpg

Ik heb een buis van doorsnede 20cm gebruikt maar je zou ook voor groter of kleiner kunnen gaan (hangt af hoeveel je er in kwijt wilt). Voor mijn buis moest ik €11 per meter betalen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...