victorhurxkens Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Mensen, Ik ben op zoek naar een stek van de witte aalbes (de rode heb ik al)Ook ben ik opzoek naar een stek van de zwarte framboos, zo wordt die genoemd maar die is niet helemaal zwart, eerder heel donkerpaars. hopelijk kan iemand me helpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eise Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Hallo Victor,Als je een keer in de buurt van Maastricht bent kun je hier wel een paar gewortelde stekken uitsteken. Ik Weet het ras niet, geerft van de opa van mijn vriendin die het Engelse witte bessen noemt. Ze dragen mooi, grote trossen met grote bessen. Heb vorig jaar het snoeihout in de grond gestoken en dat is allemaal uitgelopen en aan sommige zitten zelfs al bessen. Als je interesse hebt kan je via pb contact opnemen.Groet,Eise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts