youri Geplaatst: 24 augustus 2010 Share Geplaatst: 24 augustus 2010 hallo, ik heb een vraagje ik ben een beginner in de moestuin en zou ook is fruit uit willen proberen wat voor een soort fruit kan ik in deze tijd nog zaaien of planten en groeit aardig snel wie o wie kan mij helpen ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 24 augustus 2010 Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Het wordt weer tijd om van allerlei fruitboompjes en struikjes te planten. Maar Fruit krijg je er niet meer aan dit jaar. Snelgroeiend en veel vruchten: frambozen en bramen. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 25 augustus 2010 Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Als je zure grond hebt; probeer blauwe bessen, erg makkelijk en geeft veel vruchten. Rode en Witte aalbessen zijn ook lekker. Kruisbessen is iets moeilijker, maar ook nog prima te doen! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Emmy Geplaatst: 30 augustus 2010 Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Het is nu ook een prima tijd om aardbeien planten uit te zetten.Misschien kun je toch het beste bedenken welk fruit je graag wilt hebben en waar je ruimte voor hebt.Als je in september/oktober plant heb je volgend jaar misschien al je eerste oogst.Dit geldt dan b.v. voor aardbeien, frambozen, bramen en verschillende bessen. Appels doen er vaak een jaar langer over en voor peren moet je meerdere jaren geduld hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.