madmarie Posted September 6, 2015 Posted September 6, 2015 (edited) Ik ben dus nieuw hier. Ik heb dit jaar voor t eerst een echte moestuin aangelegd. ongeveer 10 m2 . Klein maar fijn dus. We hebben 4 krielkippen die loslopen in de tuin en even geen haan. Ik probeer zoveel mogelijk ecologisch te tuinieren. Ik ben lid van Velt en ga binnenkort de cursus moestuinieren volgen. Edited September 7, 2015 by Guest Quote Paint your life a different color!
Jorieke123 Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
petersmit Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Welkom op het forum! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Stan Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Welkom op dit leuke forum. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
madmarie Posted September 16, 2015 Author Posted September 16, 2015 dank voor het welkom Quote Paint your life a different color!
Recommended Posts