Ingrid69 Posted September 14, 2015 Posted September 14, 2015 Hoi, ik ben Ingrid en per 1 oktober 2015 mijn eigen moestuin en ik vind het zo leuk! Ik heb samen met mijn buren 2 jaar een tuin gehad, en inmiddels was ik zo enthousiast geworden over het tuinieren, dat ik graag een eigen tuin wilde hebben en dit is dus gelukt. Van beroep ben ik kok en naast mijn freelance opdrachten, geef ik les op een particuliere koksopleiding. Het verbouwen van mijn eigen groente en fruit vind ik helemaal te gek en ik weet dat ik in die 2 jaar al een hoop heb geleerd, maar ik weet nog lang niet alles. De kennis die ik opdoe, kan ik ook weer doorgeven een mijn leerlingen. Van de vorige tuinder mocht ik alvast bramen plukken en inmiddels heb ik 5 potten jam en ben ik mijn eigen bramenwijn aan het maken.Groetjes, Ingrid Quote
Stan Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Posted September 19, 2015 Posted September 19, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ingrid69 Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 [img-rotate=][/img-rotate]He he, eindelijk heb ik foto's van mijn tuin. Ik ben druk doende geweest in de tuin, een kas laten plaatsen, grond bewerken, afijn jullie kennen het wel. Ik ben zooo blij met mijn tuin en het geeft me veel plezier en vooral ontspanning. Ik blijf het enorm bijzonder vinden dat je een zaadje in de grond stopt en er daarna komkommers, boontjes etc kan plukken. Te gek toch? Quote
paddestoelengek Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 mijn scherm kan ik niet kantelen gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Erny Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Welkom! En voor een volgend keer foto's plaatsen:foto-s-niet-rechtop-scheef-op-de-kop-geplaatst-t16053.html Quote
paddestoelengek Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Hoi Erny dat was het linkje......kon het even niet meer vindensuper ge Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Recommended Posts