Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Ingrid69

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Ingrid en per 1 oktober 2015 mijn eigen moestuin en ik vind het zo leuk! Ik heb samen met mijn buren 2 jaar een tuin gehad, en inmiddels was ik zo enthousiast geworden over het tuinieren, dat ik graag een eigen tuin wilde hebben en dit is dus gelukt. Van beroep ben ik kok en naast mijn freelance opdrachten, geef ik les op een particuliere koksopleiding.

Het verbouwen van mijn eigen groente en fruit vind ik helemaal te gek en ik weet dat ik in die 2 jaar al een hoop heb geleerd, maar ik weet nog lang niet alles. De kennis die ik opdoe, kan ik ook weer doorgeven een mijn leerlingen. Van de vorige tuinder mocht ik alvast bramen plukken en inmiddels heb ik 5 potten jam en ben ik mijn eigen bramenwijn aan het maken.

Groetjes, Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later ...
image74941463340136.jpegimage73651463340135.jpegimage66861463340137.jpeg[img-rotate=][/img-rotate]He he, eindelijk heb ik foto's van mijn tuin. Ik ben druk doende geweest in de tuin, een kas laten plaatsen, grond bewerken, afijn jullie kennen het wel. Ik ben zooo blij met mijn tuin en het geeft me veel plezier en vooral ontspanning. Ik blijf het enorm bijzonder vinden dat je een zaadje in de grond stopt en er daarna komkommers, boontjes etc kan plukken. Te gek toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Erny

 

dat was het linkje......

kon het even niet meer vinden

super

 

ge Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...