familymen Geplaatst: 10 december 2015 Geplaatst: 10 december 2015 Ik kom via google op volgend zaairollertje: https://www.vreeken.nl/809545-zaairollertjeIemand die dit gebruikt en tevreden over? Thanks Quote
RobO Geplaatst: 11 december 2015 Geplaatst: 11 december 2015 heb je een heel grote tuin? mi gaat zaaien met de hand wel zo goed(we zaaien hier vrij veel vóór in trays en potjes dus zo een zaaier heeft weinig zin voor ons) Quote
weknow Geplaatst: 11 december 2015 Geplaatst: 11 december 2015 Als je heel veel zaaimeters moet maken van een soort gewas (een veld of zo) dan is een professionele zaairoller misschien wel nuttig. Of deze daaraan zal voldoen, weet ik niet. Zou me in dat geval oriënteren bij een bedrijf dat levert aan agrariërs of zo. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
familymen Geplaatst: 11 december 2015 Auteur Geplaatst: 11 december 2015 echt veel meters moet ik niet doen - dacht gewoon dat het handig zou zijn.... Maar achteraf bekeken, kan eigenlijk evengoed met de hand Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.