Richard74 Geplaatst: 21 april 2016 Geplaatst: 21 april 2016 Ik heb aardappels gekregen die ik een tijdje heb laten liggen, ik wil ze dit weekend poten maar ik vind de kiemen er vreemd uit zien. Het is de eerste keer dat ik ze in de tuin heb vandaar de vraag. Quote
Richard74 Geplaatst: 21 april 2016 Auteur Geplaatst: 21 april 2016 Het zijn trouwens Eigenheimers. Quote
aseel Geplaatst: 21 april 2016 Geplaatst: 21 april 2016 Het zou raat zijn als eigenheimers witte kiemen zouden hebben.. Quote
Aluapje Geplaatst: 21 april 2016 Geplaatst: 21 april 2016 Helemaal oké!! Zien er prima uit. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Jorieke123 Geplaatst: 21 april 2016 Geplaatst: 21 april 2016 Ja hoor, niets aan de hand. Ze zijn niet zwart, maar heel donkerpaars/groen. Hoort zo Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Richard74 Geplaatst: 21 april 2016 Auteur Geplaatst: 21 april 2016 Goed nieuws dus Bedankt voor de bevestiging, dit weekend gaan ze de grond in. Quote
Richard74 Geplaatst: 17 mei 2016 Auteur Geplaatst: 17 mei 2016 Ze zijn inmiddels goed opgekomen. Mijn collega tuinders roepen nu prima, niets meer aan doen. Ik lees hier alleen dat mensen ze aanaarden, zou ik dat in mijn geval ook moeten doen? Is het dan een kwestie van onder de grond gooien en dat je nog maar een klein blaadje groen ziet? En wanneer kan ik verwachten te gaan oogsten, als het loof afgestorven is toch? Oh, en zijn het eigenlijk dorstige types of hoef ik ze niet veel water te geven? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.