femmie Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Hoi allemaal, Ik heb rabarber vanuit zaad opgekweekt en de stengeltjes zijn nu zo'n 10cm lang. Maar ik vroeg me dus af of ik er al van moet 'oogsten' om de plant sterker te maken ofzo. Alvast bedankt voor het meedenken. Quote
rdenk Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Gewoon laten groeien. De wortel moet dikker worden om in de volgende jaren dikke stengels te kunnen produceren. Het eerste jaar mag je sowieso nooit oogsten bij rabarber. Quote
femmie Geplaatst: 25 april 2016 Auteur Geplaatst: 25 april 2016 Bedankt voor je super snelle reactie. Dan blijf ik er geduldig af... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 En volgend jaar is ook nog wel vroeg om te oogsten. Maar de jaren dáárna weet je niet waar je met al die oogst heen moet Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.