Toto Geplaatst: 30 april 2016 Share Geplaatst: 30 april 2016 Waarom komt er rechts van de berichten (waar staat wie je bent, hoeveel posts, moestuinseizoen, ...) af en toe een blauw lijntje met online erop?Ik vind dat niet erg hoor, maar gewoon raar dat het de ene keer verschijnt en de andere keer niet. Hierjuist wel, maar dan nu weer niet. Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 1 mei 2016 Share Geplaatst: 1 mei 2016 nog nooit gezien in chrome ?maar misschien een bug in de php voor online zijnik zie mezelf bijv niet in wie is er online? als geregistreerde gebruiker als ik online ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 1 mei 2016 Share Geplaatst: 1 mei 2016 Dat betekend dat diegene online is op dat moment... Ik werk in Chrome en zie het wel Edit: nu niet trouwens (bij dit bericht) Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 1 mei 2016 Share Geplaatst: 1 mei 2016 O ja, dat zie ik ook wel eens (in Firefox), maar alleen als ik in mijn privé-berichten zit, of in de reacties op de moestuinblogs. Geloof ik. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.