Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Door de storm van vanavond zijn twee tomaten planten gestorven. Ben er goed kapot van, al die energie en moeite voor niks!! Beide van dezelfde soort die ik nu niet meer heb. De mooiste die erbij stonden.

Is er iemand in zuid limburg die twee planten over heeft die ik kan overnemen? Of waar ik die kan krijgen nu nog fatsoenlijke?

Ik vind het echt zwaar zuur dat al dat werk voor niks is geweest, in één klap 1/3 van alle tomaten al weg is en de andere vier zijn ook zwaar gehavend. En ik had nog zowel automatische bewatering en al aangelegd. In totaliteit uren aan tijd en moeite. Voelt als alles in één klap weg. En dat in mijn eerste jaar, zin gaat zo snel over.

Uiteraard wil ik er graag voor betalen!

Wie helpt me? (Sorry ik moest ook even mijn ei kwijt)

Geplaatst:

joh, vervelend voor je!

hier kunnen we iig nog grote planten kopen bij ons tuincentrum, en het is pas begin juni dus dat wordt nog wel wat

Geplaatst:

Ja, beroerd. Maar wat bedoel je precies? Ik weet niet hoe groot ze al waren en zonder foto is het sowieso moeilijk te beoordelen, maar ik kan me voorstellen dat er toch nog wel iets te redden valt als het je zo aan het hart gaat?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik heb ze al uit de pot getrokken en in de GFT bak gegooid. Ben een beetje bedaard haha. Ben bezig een afdak cq hoge tunneltent aan het maken. Dit gebeurt me niet weer.

Ze waren al redelijk groot, vol. Stam toch wel 2cm dik schat ik. Iets tegenaan gekomen waardoor hij finaal door midden brak helaas.

Als het klaar is ga ik maar eens bij hen tuincentrum kijken of ik daar nog wat leuks kan vinden.

Geplaatst:

Het is dat je zover woont, anders heb ik nog wel een tweetal grote planten voor je (wel simpele, money makers), en gratissssss. Maar is best een eindje rijden voor je denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...